söndag 9 juni 2013

Ett nytt kort till SOG juni utmaning!



Jag tycker om dessa stämplar jätte mycket. Detta kort gjorde jag till en utmaning i SOG blog.
Me encantan estas stampas y hice esta tarjeta para un reto del blog de SOG!
My card for the june challenge in SOG blog.



Här Crushing Gwen stämpelset. Jag har använt mig av skissen ovanför, jag bara vänt på den.

Aqui usando un set de stampas que se llaman Crushing Gwen. Tabien utilise el sketch de arriba que es de una reto de el blog de SOG.

Using crushin Gwen set that I love and the sketch for june!

Bárbara :o) xxx

4 kommentarer:

  1. Super adorable! I love what you did with the bow and flowers! Thanks for joining us at the sketch challenge this month at SOG!

    SvaraRadera
  2. This is so beautiful, I absolutely LOVED seeing it in the NING community too!! So happy you joined Some Odd Girl's June Sketch challenge!! Hugs!

    SvaraRadera
  3. Hej Hej Bárbara! Välidgt bra kort med Gwen. Farglagning är härligt. Tack så mycket att du har spelade med oss hos Some Odd Girl den här månaden!

    SvaraRadera
  4. How cute & pretty! Thanks so much for playing along with us at SOG. :)

    SvaraRadera